Kaip rasti co-create sprendimus savo organizacijai?

COVID – 19 pandemija suteikė unikalią galimybę ne tik pasitikrinti suvokimą apie vartotoją, iš naujo pasižiūrėti į organizacijos kuriamą vertę, vidinius procesus, bet ir atsinaujinti, perkurti marketingo sprendimus: nuo produkto kūrimo, klientų aptarnavimo iki komunikacijos, reklamos.
Šiuo metu net 58 % didžiausių verslų Europoje vykdo pilotinius bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) projektus siekdami inovatyvių sprendimų.
Pasitelkus bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) požiūrį organizacijos galima atrasti tiksliau atitinkančius vartotojų poreikius sprendimus, naujas rinkos galimybes, skatinti prekės ženklo kūrimą naujomis kryptimis arba įsitvirtinti visiškai naujoje srityje.
Šiais metais konferencijoje LiMA DAY LIETUVA’20 konferencijoje vienu iš pagrindinių pranešėjų bus inovatorius, verslininkas, meninkas ir krizių ekspertas prof. Jay Samit.
Jay Samit pasidalins savo įžvalgomis kaip sukurti galimybes postpandeminiame pasaulyje. Taip pat, atsakys į klausimus: kokius sisteminius pokyčius pandemija atnešė verslo pasauliui? Kaip geriausiai pasinaudoti proga neapibrėžtame pasaulyje? Kas yra augimo mąstysena ir kaip ją ugdyti?
Konferencija daugiausiai naudos suteiks marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams. Daugiau informacijos ir bilietai: KONFERENCIJA LIMA DAY LIETUVA'20: CO - CREATE

Kiti pranešėjai:
Kal K. Sahota, HEROX, Kristina Dryža, futuristė (AUSTRALIJA), Karolis Rimkus, CAPTION, VENUDU.LT vadovas, Daiva Staneikaitė – Naldal, DSTN-VENTURES direktorė, buvusi LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė (DANIJA), Tomas Nemura, CHOCO AGENCY partneris, Laurynas Šeškus, NORD PLAY vadovas, Kristina Mažeikytė, IKEA marketingo vadovė Baltijos šalims, Laurynas Boguševičius, DEALS ON WHEELS, įkūrėjas ir direktorius, Rūta Gaudiešienė, CIVITTA partnerė, Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas, Dr. Monika Mačiulienė, skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, tyrėja, socialinių mokslų daktarė, Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, Gediminas Užkuraitis, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris, prekės ženklų strategas.
#lima #cocreate #dekonstruoksave #jaysamit #karolisrimkus #civitta #lego #herox #icod #SYNTHESISCONSULTINGGROUP #nordplay #chocoagency #caption #critical #lima